sunnuntai 4. syyskuuta 2016

¡Hola!

¡Hola!

Ja tervetuloa!

Mää oon paljon ja en juuri mitään, oon huono kuvailemaan itseäni yhdellä sanalla, koska aina sen ekan ja viidennen jälkeen tulee: "–ja nii muute!", and so on. Mutta mahdollisimman lyhyesti sanottuna... No, jos mut laatikoihin haluaa tunkea, niin ensisijaisesti mää oon Sande ja 27-vuotta, sen jälkeen lyhytkasvuinen. Mää asun pääkaupunkiseudulla ja käytän pyörätuolia. Voisin myös sanoa, että oon yllytyshullu, vastavalmistunut, innostunut valokuvausharrastelija, avopuoliso, lukutoukka ja oikeissa tilanteissa varsinainen suupaltti.

Mutta en laita liikaa painoa noille määreille. Tykkään tehdä asioita, lukea kirjoja, kuunnella musiikkia, kuvata kameralla (nyt kun taas on hyvä syy...!), katsoa sarjoja ja kirjoitella joskus jotain. Blogia multa on ainakin pari kaveria aktiivisesti jo pyytänyt, mutta jotenkin en oo osannut yhtään aloittaa ja oon miettinyt, että "no mistä mää nyt muka kirjoittaisin?" – joten se on sitten aina vähän niinku jäänyt. Nyt kuitenkin tuli hyvä sauma, koska olen erittäin todennäköisesti lähdössä kuudeksi viikoksi Espanjan Sevillaan työharjoitteluun graafisen alan yritykseen. Tässä oikeastaan yhdistyy vähän kaksi kärpästä samalla iskulla: mun ei tarttee soittaa tai viestittää esim. äidille koko ajan, mitä tapahtuu ja missä mennään, mutta samalla se toinen, joka vähän osittain ajoikin tähän: raportointi lopuksi.

Mää koin jotenkin paljon helpommaksi ja selkeämmäksi yritykseksi lähteä tähän, että pyrin kirjoittamaan blogia vähintään kerran viikossa ja avaan omia ajatuksia valokuvien ja muun ohella. Raportti tulee siinä sivussa vähän niin kuin vahingossa, kun ei oo ihan siinä perinteisimmässä muodossa.

Innostun helposti asioista, ja oon ihan superinnoissani (ja vähän paniikissakin) tästä reissusta, toivottavasti kaikki tulee sujumaan hyvin! Toivottavasti muutkin saa tästä jotain itselleen ja en ihan yksinäni täällä höpöttele.

Yritän kirjoittaa jo lähipäivinä vielä uudestaan, jossa voisin avata omia henkilökohtaisia kompastuskiviäni ja muita mahdollisia ongelmia. Palaillaan!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Pysythän asiallisena kommentoidessasi? Kiitos. :)